Kapcsolat

Direkt marketing kezdőknek és újrakezdőknek Szerző: rastera

Marketing 2019.07.22

Ha a marketing kifejezést hallják, sokan még mindig a hagyományos megoldásokban, a tévében, a rádióban, az újságban gondolkodnak. Pedig vannak ennél jóval hatásosabb eszközök is. Mutatunk néhány kecsegtető módszert.

Érd el a vevőket közvetlenül!

Kezdő vagy a marketing területén, mert még nem kellett foglalkoznod vele? Teljesen új a vállalkozásod, vagy eddig csak ajánlások révén dolgoztál? A figyelmedbe ajánlunk néhány direkt marketing megoldást. Sokan elképzelhetetlennek tartják, hogy kihagyják a reklám képletéből a hagyományos felületeket, a rádiót, a tévét vagy éppen plakátokat. Pedig a vevőid közvetlen elérése jóval hatásosabb. Egy kis marketing tanácsadás következik.

Mi is az a direkt marketing?

A dm marketing elég nagy gyűjtőfogalom, minden módszer ide tartozik, amin keresztül a vevődet közvetlenül meg tudod szólítani, legyen ez korábbi ügyfeled, esetleg jövendőbeli vásárlód. Jó kapcsolatot csak személyes hangvétellel tudsz fenntartani, ami a direkt marketing legfontosabb alapszabálya. Azaz a személyre szabás.

Dm levél

A dm levél még mindig igen hatásos módszer, az online marketing virágkorában is. Közvetlenebb elérés, személyes hangvétel, ez pedig a fogyasztóknak is átjön, ráadásul kedvezményes a postán. Hidd el, ez nem csak annak a korosztálynak hatásos módszer, akik nem interneteznek és nem használnak okostelefont. Kell egy jó dm levél sablon, amit aztán bármikor használhatsz mintaként, minden termék, szolgáltatás esetében.

Telemarketing

Ha jól használod, a telemarketing lehet az egyik leghatásosabb direkt marketing eszköz. Ehhez a legfontosabb, hogy ne hívj senkit ismeretlen számról, mert az mindenki utálja. Ha szeretnél hívást kezdeményezni, csak olyan embereket keress, akik hozzájárultak ehhez. Így számít a hívásodra, nem háborodik fel, jobb lehetőséged lesz értékesíteni.

Elektronikus direkt marketing

Az internetes marketingtől ne vegyük el a fontosságát és sikerességét. Könnyen, gyorsan és költséghatékonyan érhetsz el eredményt, ha jól csinálod, viszont sok jogszabály vonatkozik rá. Előnye, hogy pontosan és olcsón meghatározhatod a célközönséged. Ilyen lehet egy hatékony e-mailes kampány, vagy egy okosan felépített közösségi média oldal. Itt azonban erősen ajánlott szakértő segítségét kérni, vagy mélyen beleásni magad a témába.

Jó marketing, fél siker

Ha úgy érzed, nem neked találták ki a direkt marketinget, esetleg szeretnél még hatékonyabb lenni, akkor keresd fel csapatunkat! Segítünk akkor is, ha kezdő vagy, és számíthatsz ránk, ha szintet lépnél.